AXA se spojila s UNIQA, logo AXA mizí z webů i prezentačních materiálů
21. ledna 2021
Od poloviny ledna 2021 se již makléři ani klienti nebudou v souvislosti s životním a neživotním pojištěním, investicemi či penzijním spořením na českém trhu setkávat s logem pojišťovny AXA. Je to první viditelný krok, který následuje po loňském převzetí společnosti AXA v České republice, na Slovensku a v Polsku, kdy se společnosti AXA staly součástí skupiny UNIQA.
V budoucnu se spojení AXA s UNIQA projeví i jinak než jen změnou loga, prozatím se ale nic dalšího nemění ani pro klienty, ani pro partnery AXA, resp. UNIQA. Stávající produkty, smlouvy o spolupráci, modely odměňování, které jsou s obchodními partnery dohodnuté, stejně i systém servisu a obchodní podpory zůstávají platné i v roce 2021 ve stávající podobě.
Produkty životního pojištění AXA (ActiveLife +, OK ActiveLife, Symfonie, Simple Life) a neživotního pojištění (AUTO GO, DOMOV IN) budou nadále v nabídce i v roce 2021, jen budou označené brandem UNIQA Insurance Group. Doplňkové penzijní spoření bude nyní nabízeno pod hlavičkou UNIQA penzijní společnosti a Investiční produkty pod hlavičkou UNIQA Investiční společnosti. Detailní informace související s nynějším rebrandingem AXA na UNIQA naleznete na našem intranetu.
POZOR: Cestovní pojištění pod značkou AXA Assistance zůstává. Tato značka není součástí transakce s UNIQA a v České republice bude i nadále působit samostatně.