Buďme ten nejlepší tým díky projektu sdílení užitečných informací
Co je podle vás důležitější pro to, aby jakýkoli tým fungoval na špičkové úrovni? Schopnosti jednotlivých členů, nebo souhra a sdílení zkušeností mezi nimi? Kolegové v oddělení péče o klienty jsou přesvědčeni, že skvělí lidé v RENOMIA už jsou, a když se nám podaří jednotlivá oddělení a specializace lépe propojit, budeme jako tým neporazitelní.
Půjde-li vše tak, jak plánujeme, interní projekt sběru a sdílení užitečných informací spustíme už v průběhu ledna. Můžete tedy už začít přemýšlet o tom, jak obohatit ostatní kolegy v RENOMIA GROUP. A skromnost stranou. Každá zkušenost je cenná, už jen proto, že ji není nutné získávat znovu!
Sdílet budeme informace o tom, na co si dát pozor z praxe (např. skryté výluky pojišťoven, nešťastné definice předmětů pojištění, podpojištění, stanoviska pojišťoven), co se nám podařilo vyjednat a co se naopak vyjednat nepodařilo a s čím na trhu narážíme, zkušeností z podařených akvizic a úspěšného cross-sellingu, atypické škody, atypické výluky, možnost ošetření v rámci pojištění, zajímavá soudní rozhodnutí/judikáty v oblasti pojištění či informace o specifických rizicích určitých provozů jako inspirace pro tvorbu koncepce pojistného programu a zároveň inspirace pro tvorbu smluvních ujednání.
Informace a zkušenosti budeme sdílet prostřednictvím jednotné platformy – z nejzajímavější podnětů od kolegů z celé RENOMIA GROUP (posílat je můžete už nyní na sdilime@renomia.cz) vznikne každý měsíc přehledný e-mailový newsletter a zhruba jednou za čtvrt roku se všichni sejdeme při online webináři s možností živé diskuse. Věřím, že to bude pro všechny velmi užitečné.
Připravil Karel Kypta, senior manažer oddělení péče o klienty