Novým ředitelem marketingu RENOMIA se stal Leon Sverdlin

Leon Sverdlin se 1. října stal marketingovým ředitelem RENOMIA GROUP. Sverdlin je nově zodpovědný za řízení marketingových aktivit RENOMIA ve střední a východní Evropě. Do RENOMIA přichází z reklamní agentury MarkBBDO, ve které působil 17 let jako kreativní ředitel.

„RENOMIA je skvělým příběhem úspěchu v České republice, rodinná společnost s impozantním růstem během své více než 25leté historie a s ambiciózními plány do budoucna. Těším se na to, že pomůžu posílit vnímání společnosti RENOMIA jako silné a důvěryhodné značky v oblasti pojišťovnictví nejen v České republice, ale napříč regionem střední a východní Evropy,“ říká ke svému jmenování Leon Sverdlin, ředitel marketingu RENOMIA.

V reklamní agentuře MarkBBDO měl Sverdlin na starosti práci na kampaních pro význmané světové značky. Předtím působil v reklamní agentuře Leo Burnett Praha. Sverdlin studoval výtvarné umění a grafický design, ale jeho kariéra jako umělce bude muset ještě opět posečkat.

„Leon do RENOMIA přichází s bohatými zkušenostmi ze světa reklamy a marketingu a byl i dlouholetým konzultantem RENOMIA v této oblasti. Věřím, že i díky tomu Leon naváže na práci kolegů a pomůže zvýšit přínos marketingového oddělení pro náš další rozvoj,“ uvedl Pavel Nepala, Managing Partner společnosti RENOMIA.

Radim Kovács, dosavadní ředitel marketingu, se v rámci RENOMIA přesouvá po třech letech do obchodního oddělení na pozici Business Development Leader CEE.