Právník za cenu jedné kávy? V RENOMIA takovou službu dokážeme nabídnout
30. srpna 2021
Radek Bureš je ředitelem oddělení pojištění vozidel RENOMIA pro oblast střední a východní Evropy. Se svým týmem neustále vyjednává s pojistiteli o rozšíření produktového portfolia a zkvalitnění podmínek, za kterých nabízíme našim klientům pojistné produkty a další služby související s provozem vozidel.
Motoristická sezóna je plném proudu. Na jaké novinky v pojištění vozidel se můžeme letos těšit?
Připravili jsme dvě atraktivní novinky. První jsou tzv. budgetové slevy, kdy mají kolegové od začátku července přímo v UNIVERSU možnost bez dalšího schvalování přiznat na smlouvu vyšší slevu. Startujeme s ČPP, která je nejvíce sjednávanou pojišťovnou. Druhou novinkou je produkt „Právník do kapsy“ od DAS pojišťovny.
Proč by si měl člověk „Právníka do kapsy“ pořídit a jaké jsou jeho hlavní výhody?
Retailový klient a jeho rodina (žijící ve společné domácnosti) mají díky Právníkovi do kapsy možnost konzultovat se zkušeným odborníkem z pojišťovny DAS nejrůznější právní problémy. Počet konzultací není omezen, DAS se zavázala uhradit náklady do výše 5 tis. Kč za každou jednotlivou právní konzultaci. Řešit lze právní problémy jako například pracovní úraz, poškození vozidla, vykradení bytu, spor o výši pojistného plnění od jiného pojistitele, odebrání řidičského průkazu, dopravní nehodu v ČR i v zahraničí, nevyplacení mzdy, rozvodové nebo dědické řízení apod. Řešit tak lze široké spektrum situací, které mohou nastat v běžném životě.
Velkou výhodou je telefonické právní poradenství, které je k dispozici nonstop v režimu 24/7 a lze jej využít i pro situace v zahraničí. Své požadavky může klient samozřejmě zasílat i elektronicky, např. e-mailem, a součástí služby je i možnost osobní konzultace s advokátem.
Na kolik Právník do kapsy naše klienty přijde?
RENOMIA se podařilo vyjednat opravdu exkluzivní cenu 490 Kč za rok. To je významně nižší částka, než za jakou má možnost si tento produkt pořídit klient „z ulice“. Vychází to na nějakých 40 Kč měsíčně, což lze velmi dobře využít v obchodní argumentaci, když to přirovnáte k věcem, které si běžně kupujeme i několikrát za měsíc: zákusek, kávu či pivo v restauraci, zmrzlina pro děti… Při vědomí, jakou přidanou hodnotu klient za tuto cenu získá, je to opravdu „hodně muziky za málo peněz“.
A protože vím, že nejlepší je vlastní zkušenost, byl jsem mezi prvními klienty, kteří si tento produkt „pod křídly“ RENOMIA sjednali. Dalo mi to více klidu a jistoty, že potenciálně nepříjemné situace má moje rodina velkou šanci dobře zvládnout.