Tornádo na Moravě: RENOMIA prokázala velkou profesionalitu


30. srpna 2021

Když se 24. června večer prohnalo jižní Moravou ničivé tornádo, RENOMIA okamžitě zaktivovala týmy, které se přímo i nepřímo zapojily do pomoci našim klientům, ale i dalším lidem v zasažených obcích.

  • Posílili jsme kontaktní telefonickou linku RENOMIA.
  • Zřídili jsme speciální e-mailovou adresu určenou pro nahlašování škod právě po tornádu.
  • Na místo se přesunuli specialisté likvidace z pobočky v Brně a několik dní byli k dispozici našim klientům i dalším zájemcům o pomoc či radu, jak v dané situaci postupovat.
  • Kolega Miroslav Hübl představil práci oddělení likvidace RENOMIA ve zpravodajství ČT, a i dalšími komunikačními kanály, včetně webů RENOMIA a profilů na sociálních sítích, jsme veřejnost informovali o možnostech pomoci při řešení škod s pojišťovnami.
  • Vyjednali jsme s pojišťovnami podmínky pro okamžité poskytnutí záloh na pojistné plnění u škod do určité výše.
  • Vytvořili jsme a všem kolegům poskytli seznam kontaktů na další organizace a instituce, které mohou zasaženým lidem pomoci nad rámec pojištění.
  • Navštívili jsme nebo jinak kontaktovali všechny naše klienty v zasažených oblastech a pokud evidovali jakékoli škody, pomohli jsme jim s řešením pojistné události.
  • Jak správci pojištění, tak kolegové na kontaktní lince nyní průběžně vyřizují žádosti našich klientů o úpravy majetkového pojištění, které souvisejí s obnovou či znovupořízením majetku po tornádu.

Děkujeme všem, kteří našim klientům zasaženým tornádem pomáhali s řešením pojistných událostí, a i nadále se jim s velkou péčí věnují.

Další články: