Klientská zóna,
ve které se neztratíte

Prostředí Klientské zóny jsme vytvořili ve spolupráci s vámi – našimi klienty – abyste v ní rychle a přehledně našli to, co zrovna potřebujete. Správu smluv a pojistných událostí tak vyřídíte na pár kliknutí.

počítač a mobilní telefon

5 výhod nové Klientské zóny:

1.  Snadné hlášení škod

Pomocí interaktivního formuláře vás provedeme hlášením škody včetně doložení potřebných dokumentů. Zkrátíte tak zdlouhavou administrativu a ušetříte svůj čas, který můžete věnovat důležitějším pracovním úkolům.

2. Vše na jednom místě

Už žádné složité hledání tištěných smluv a plateb pojistného. V Klientské zóně můžete smlouvy a platby lehce vyhledávat. Díky chytré filtraci tak budete mít vše na dosah pár kliknutí.

3. Nastavení práv uživatelů

Řeší pojistné události ve vaší firmě více lidí? Dejte každému přístup pouze k informacím, které ke své práci potřebuje a chraňte tak své údaje. Každý uživatel si také může nastavit vlastní prostředí, aby se mu co nejlépe pracovalo.

4. Rychlá likvidace škod

S chytrou funkcí dokládání chybějící dokumentace výrazně zrychlíme likvidaci vašich škod. Pokud vám při hlášení škody například chybí něco doplnit, dozvíte se o tom ihned pomocí notifikace.

5. Individuální nastavení holdingové skupiny

Prostředí jsme uzpůsobili i velkým holdingovým skupinám, které mají komplexní pojistná řešení. V Klientské zóně pro vaše zaměstnance nastavíme přístupy na základě jejich pracovní náplně.

Vše vyřešíte na pár kliknutí!

V dnešní digitální době je zbytečné ztrácet čas nadbytečnou administrativou. Proces nahlášení škody často zahrnuje více lidí a opakuje se. Místo toho by mohli zaměstnanci věnovat čas důležitějším úkolům.

V Klientské zóně RENOMIA můžete umožnit přístup všem pracovníkům, kteří se zabývají pojištěním, ať už jde o smlouvy, platby, řešení škod, nebo správu vozidel. Nastavení přístupů pro zaměstnance uděláme podle vašich potřeb, a oni budou moci spravovat vše potřebné jednoduše a rychle.

Máte firemní vozidla? Využijte aplikaci Help+Assist a získejte

Ikona Ochrana pojistného krytí

Ochrana pojistného krytí

Při propojení Help+Assist s Klientskou zónou získáte ochranu proti nadbytečnému čerpání ze strany servisů v případě nepotřebných oprav. Tím vás také chráníme proti navyšování pojistného krytí v dalších letech.

Ikona Prevence škod

Prevence škod

Pomůžeme vám získat přesnější podklady o tom, jak a proč nehody vznikají. Díky reportu zjistíte, jaké jsou nejčastější důvody bourání a můžete jim předcházet. Tím aktivně pracujeme na snížení nehodovosti a ochraně vašeho pojistného proti jeho navyšování.

Ikona Rychlejší hlášení škod

Rychlejší hlášení škod

Škodu na vozidlech nahlásíte přímo z místa nehody. Prostřednictvím jednoduché aplikace Help+Assist vyplníte vše potřebné do 8 minut.

Ikona Právník na telefonu

Právníka na telefonu

Přímo z aplikace je vám k dispozici 24 hodin denně právník na telefonu, který vám poradí jak při řešení nehody postupovat.

Ikona Jazyková podpora

Jazykovou podporu

Help+Assist vám umožní nahlásit škodu pomocí zvukové zprávy, a to celkem v 15  jazycích. Vaši zaměstnanci, mluvící jiným mateřským jazykem, se tak nemusí bát jazykové bariéry.

Chcete mít vaše pojistné smlouvy vždy při sobě a nahlásit případnou škodu přímo ze svého telefonu? Nainstalujte si aplikaci Klientské zóny, díky které budete mít vše neustále při ruce.

Nejčastější dotazy na Klientskou zóny a Help+Assist

Kdo může používat Klientskou zónu a Help+Assist? +

Obě aplikace jsou určené firemním klientům RENOMIA, kteří do nich zdarma získají přístup.

Jak to celé funguje? +

Klientskou zónu i Help+Assist můžete používat samostatně nebo společně dle svých potřeb. Pokud používáte obě aplikace dohromady, tak minimalizujete zbytečnou administrativní zátěž. Zároveň vám pomůžeme lépe porozumět vzniku nehod, a můžete jim tak snáz předcházet.

Jak si můžu zažádat o Klientskou zónu a Help+Assist? +

Kontaktujte svého konzultanta, který vám se vším ochotně pomůže. Pokud si svého konzultanta nemůžete vybavit, kontaktujte nás na info@renomia.cz a vše ochotně zařídíme za vás.

Zajímá mě to, ale nejsem váš klient.
Jak se mohu dozvědět víc? +

Kontaktujte nás na info@renomia.cz. Rádi vám toto nové řešení na trhu představíme a vyčíslíme finanční i časovou úsporu pro vaši společnost nebo holding.

Zajímá vás, jak by mohla Klientská zóna a mobilní aplikace Help+Assist usnadnit i váš provoz?


Rádi vám poskytneme další informace a zpracujeme nabídku řešení přímo vám na míru. Vyplňte kontaktní formulář a obratem se vám ozveme.