Klientská zóna RENOMIA

Správa pojistných smluv a pojistných událostí na pár kliknutí.

počítač a mobilní telefon

5 výhod nové Klientské zóny RENOMIA:

1. Snadné hlášení škod

Pomocí interaktivního formuláře vás provedeme hlášením škody včetně doložení potřebných dokumentů. Zjednodušíme vám tak zdlouhavou administrativu a ušetříme čas.

2. Vše na jednom místě

Už žádné složité hledání tištěných smluv a plateb pojistného. V Klientské zóně můžete díky chytrému filtrování jednoduše vyhledávat.

3. Nastavení práv uživatelů

Řeší pojistné události ve vaší firmě více lidí? Dejte každému přístup pouze k informacím, které ke své práci potřebuje a chraňte tak své údaje.

4. Rychlá likvidace škod

S funkcí dokládání chybějící dokumentace výrazně zrychlíme likvidaci vašich škod. Pokud vám v hlášení škody něco chybí, dozvíte se o tom ihned pomocí notifikace.

5. Individuální nastavení holdingové skupiny

Prostředí jsme uzpůsobili i velkým holdingovým skupinám, které mají komplexní pojistná řešení. V Klientské zóně pro vaše zaměstnance nastavíme přístupy na základě jejich pracovní náplně.

Vše vyřešíte na pár kliknutí!

Neztrácejte čas nadbytečnou administrativou a nechte své zaměstnance se věnovat důležitějším činnostem.

V Klientské zóně RENOMIA můžete umožnit přístup všem pracovníkům, kteří se zabývají pojištěním, ať už jde o smlouvy, platby, řešení škod nebo správu vozidel. Nastavení přístupů pro zaměstnance uděláme podle vašich potřeb.

Máte firemní vozidla?
Využijte aplikaci Help+Assist a získejte spousty výhod

Ikona Ochrana pojistného krytí

Ochrana pojistného krytí

Při propojení Help+Assist s Klientskou zónou vám pomůžeme chránit vaše pojištění před náklady za nadbytečné opravy, které někdy autoservisy provádějí. Tím vás také chráníme proti navyšování pojistného v dalších letech.

Ikona Prevence škod

Prevence škod

Pomůžeme vám získat přesnější podklady o tom, jak a proč nehody vznikají, abyste jim mohli snáze předcházet. Snížením nehodovosti aktivně přispějete ke snížení svého škodního průběhu a tím i ochraně pojistného proti navyšování v dalším období.

Ikona Rychlejší hlášení škod

Rychlejší hlášení škod

Škodu na vozidlech nahlásíte přímo z místa nehody. Prostřednictvím jednoduché aplikace Help+Assist vyplníte vše potřebné do 8 minut.

Ikona Právník na telefonu

Právník na telefonu

Přímo z aplikace Help+Assist je vám k dispozici 24 hodin denně právník na telefonu, který vám poradí, jak při řešení nehody postupovat.

Ikona Jazyková podpora

Jazyková podpora

Help+Assist vám umožní nahlásit škodu pomocí zvukové zprávy, a to celkem v 15 jazycích. Vaši zaměstnanci mluvící jiným mateřským jazykem se tak nemusejí obávat jazykové bariéry.

Chcete mít možnost rychle a jednoduše nahlásit vozidlovou škodu přímo ze svého telefonu? Aplikace Help+Assist je dostupná pro operační systémy Android, iOS i Huawei.

Nejčastější dotazy na Klientskou zóny a Help+Assist

Kdo může používat Klientskou zónu a Help+Assist? +

Obě aplikace jsou určené firemním klientům RENOMIA.

Jak to celé funguje? +

Klientskou zónu i Help+Assist můžete používat samostatně nebo společně dle svých potřeb. Pokud používáte obě aplikace dohromady, tak minimalizujete zbytečnou administrativní zátěž. Zároveň vám pomůžeme lépe porozumět vzniku nehod, a můžete jim tak snáz předcházet.

Jak si můžu zažádat o Klientskou zónu a Help+Assist? +

Kontaktujte svého konzultanta, který vám se vším ochotně pomůže. Pokud si svého konzultanta nemůžete vybavit, kontaktujte nás na info@renomia.cz a vše ochotně zařídíme za vás.

Zajímá mě to, ale nejsem váš klient.
Jak se mohu dozvědět víc? +

Kontaktujte nás na info@renomia.cz. Rádi vám toto nové řešení na trhu představíme a vyčíslíme finanční i časovou úsporu pro vaši společnost nebo holding.

Zajímá vás, jak by mohla Klientská zóna a mobilní aplikace Help+Assist usnadnit i váš provoz?


Rádi vám poskytneme další informace a zpracujeme nabídku řešení přímo vám na míru. Vyplňte kontaktní formulář a obratem se vám ozveme.

Osobní údaje budou zpracovávány pouze pro dobu potřebnou pro vyřízení vašeho dotazu. Více na stránce POOÚ.