Aplikace HELP+ASSIST

Unikátní pomoc pro snížení škodního průběhu u firemních vozidel

Mobilní aplikace HELP+ASSIST pomáhá firmám snižovat náklady na pojistná plnění a řidičům firemních vozidel v režimu 24/7 rychle vyřešit situace, které mohou během provozu nastat. Důležitá data jsou předávána on-line a výsledkem jsou rychlé a relevantní podklady ke škodě.

Seznamte se s aplikací HELP+ASSIST

Aplikaci mohou bezplatně využívat všichni klienti RENOMIA, kteří si sjednali pojištění flotily nebo motorového vozidla v rámci své firmy/podnikání. 

Stáhněte si aplikaci HELP+ASSIST na svůj mobilní telefon a získejte on-line pomocníka, který Vám bude po ruce kdykoli v případě dopravní nehody s firemním vozidlem.

Jak aplikace HELP+ASSIST pomáhá snížit škodní průběh?

  • Méně škod hrazených z vlastního havarijního pojištění a vyšší náhrada škody od viníka (kvalitní dokumentace zvyšuje šanci na náhradu škody od viníka v její maximální výši).
  • Méně zaviněných škod (důležité v některých zemích Evropy zejména pro dopravní firmy) a rychlejší vyřízení škody pomáhá snižovat celkové náklady na škodu.

Benefity aplikace:

  • Kvalitně vyplněná dokumentace o nehodě (Evropský záznam o dopravní nehodě).
  • Přesně zaznamenané informace o nehodě (poloha, čas).
  • Zajištění asistenčních služeb autorizovanými poskytovateli.
  • Pomoc s komunikací v místě nehody (služba Právník na telefonu – právní rady a tlumočení při nehodě v zahraničí).
  • Rychlé oznámení škody specialistovi likvidace RENOMIA (rychlejší likvidace).

HELP+ASSIST služba „Právník na telefonu“

  • Služba je klientům RENOMIA bezplatně poskytována 24/7 formou jednorázové telefonické právní porady z ČR i ze zahraničí a zahrnuje:
    • poskytnutí úvodního právního posouzení situace,
    • doporučení vhodných kroků pro právní řešení situace,
    • poskytnutí instrukcí k zajištění důkazních prostředků a řádného zdokumentování situace.
  • Služba dále zahrnuje úhradu nákladů na tlumočení a překlady.
  • Řidič firemního vozidla se na právní podporu dovolá přímo z mobilní aplikace HELP+ASSIST.


Máte zájem o další informace a aktivaci služby HELP+ASSIST?

Zavoláme Vám zpět

Zaujali jsme Vás? Rádi Vám poskytneme další informace a zpracujeme konkrétní nabídku vhodných řešení právě pro Vás. Dejte nám na sebe kontakt a my se Vám obratem ozveme.

Osobní údaje budou zpracovávány pouze pro dobu potřebnou pro vyřízení Vašeho dotazu. Více na stránce POOU.