Klientská zóna RENOMIA
Správa pojistných smluv a pojistných událostí na pár kliknutí.
5 výhod nové Klientské zóny RENOMIA:
1. Snadné hlášení škod
Pomocí interaktivního formuláře vás provedeme hlášením škody včetně doložení potřebných dokumentů. Zjednodušíme vám tak zdlouhavou administrativu a ušetříme čas.
2. Vše na jednom místě
Už žádné složité hledání tištěných smluv a plateb pojistného. V Klientské zóně můžete díky chytrému filtrování jednoduše vyhledávat.
3. Nastavení práv uživatelů
Řeší pojistné události ve vaší firmě více lidí? Dejte každému přístup pouze k informacím, které ke své práci potřebuje a chraňte tak své údaje.
4. Rychlá likvidace škod
S funkcí dokládání chybějící dokumentace výrazně zrychlíme likvidaci vašich škod. Pokud vám v hlášení škody něco chybí, dozvíte se o tom ihned pomocí notifikace.
5. Individuální nastavení holdingové skupiny
Prostředí jsme uzpůsobili i velkým holdingovým skupinám, které mají komplexní pojistná řešení. V Klientské zóně pro vaše zaměstnance nastavíme přístupy na základě jejich pracovní náplně.
Vše vyřešíte na pár kliknutí!
Neztrácejte čas nadbytečnou administrativou a nechte své zaměstnance se věnovat důležitějším činnostem.
V Klientské zóně RENOMIA můžete umožnit přístup všem pracovníkům, kteří se zabývají pojištěním, ať už jde o smlouvy, platby, řešení škod nebo správu vozidel. Nastavení přístupů pro zaměstnance uděláme podle vašich potřeb.
Máte firemní vozidla?
Využijte aplikaci Help+Assist a získejte spousty výhod
Ochrana pojistného krytí
Při propojení Help+Assist s Klientskou zónou vám pomůžeme chránit vaše pojištění před náklady za nadbytečné opravy, které někdy autoservisy provádějí. Tím vás také chráníme proti navyšování pojistného v dalších letech.
Prevence škod
Pomůžeme vám získat přesnější podklady o tom, jak a proč nehody vznikají, abyste jim mohli snáze předcházet. Snížením nehodovosti aktivně přispějete ke snížení svého škodního průběhu a tím i ochraně pojistného proti navyšování v dalším období.
Rychlejší hlášení škod
Škodu na vozidlech nahlásíte přímo z místa nehody. Prostřednictvím jednoduché aplikace Help+Assist vyplníte vše potřebné do 8 minut.
Právník na telefonu
Přímo z aplikace Help+Assist je vám k dispozici 24 hodin denně právník na telefonu, který vám poradí, jak při řešení nehody postupovat.
Jazyková podpora
Help+Assist vám umožní nahlásit škodu pomocí zvukové zprávy, a to celkem v 15 jazycích. Vaši zaměstnanci mluvící jiným mateřským jazykem se tak nemusejí obávat jazykové bariéry.
Nejčastější dotazy na Klientskou zóny a Help+Assist
Kdo může používat Klientskou zónu a Help+Assist?
Obě aplikace jsou určené firemním klientům RENOMIA.
Jak to celé funguje?
Klientskou zónu i Help+Assist můžete používat samostatně nebo společně dle svých potřeb. Pokud používáte obě aplikace dohromady, tak minimalizujete zbytečnou administrativní zátěž. Zároveň vám pomůžeme lépe porozumět vzniku nehod, a můžete jim tak snáz předcházet.
Kde najdu původní klientskou zónu Contact RENOMIA?
Najdete ji na tomto odkazu.
Jak si můžu zažádat o Klientskou zónu a Help+Assist?
Kontaktujte svého konzultanta, který vám se vším ochotně pomůže. Pokud si svého konzultanta nemůžete vybavit, kontaktujte nás na info@renomia.cz a vše ochotně zařídíme za vás.
Zajímá mě to, ale nejsem váš klient.
Jak se mohu dozvědět víc?
Kontaktujte nás na info@renomia.cz. Rádi vám toto nové řešení na trhu představíme a vyčíslíme finanční i časovou úsporu pro vaši společnost nebo holding.
Zajímá vás, jak by mohla Klientská zóna a mobilní aplikace Help+Assist usnadnit i váš provoz?
Rádi vám poskytneme další informace a zpracujeme nabídku řešení přímo vám na míru. Vyplňte kontaktní formulář a obratem se vám ozveme.