Nejlepší lidé v nejlepším týmu

Za naší skvělou službou pro klienty stojí sehrané týmy zkušených profesionálů.
I Vám pomohou se stát uznávanými odborníky na trhu. Máme široké možnosti vzdělávání a osobního rozvoje v ČR i v zahraničí. Jsme rodinná firma s přátelskou atmosférou.

Kariérní příležitosti

Všechny aktuálně nabízené pozice naleznete na našem kariérním webu nebo, prosím, kontaktuje Martinu Grófovou na kariera@renomia.cz či 731 128 917.

Příběh RENOMIA

Příběh RENOMIA je příběhem o velkém úspěchu, za kterým stojí pochopení významu slova služba.

Profesionální poradenství, odbornost a skutečný zájem o klienta jsou tím, co nám pomohlo dostat se na pozici největšího středo-evropského pojišťovacího makléře, který poskytuje své služby na celém světě.

Díky nadšení, kreativitě, poctivému přístupu a usilovné práci týmu skvělých lidí neustále dynamicky rosteme a rozšiřujeme pole působnosti v ČR i v zahraničí. Současně – už od našeho vzniku v roce 1993 – trvale udržujeme atmosféru rodinné firmy založené na pevných hodnotách.

Jako nejlepší pojišťovací makléř a nejlepší zaměstnavatel se opakovaně umísťujeme na čelních příčkách prestižních soutěží. 

Jiřina Nepalová, ředitelka RENOMIA

RENOMIA v číslech

30 %

kolegů je v RENOMIA
již přes 10 let

1300

spolupracovníků
v sedmi zemích

190

vzdělávacích akcí
za rok 

764 h

dobrovolnictví kolegů
za rok 2017

Hodnoty společnosti jsme si vytvořili sami

Za vytvořením pětice klíčových hodnot společnosti stál celý tým RENOMIA GROUP. Dobré vztahy, služba, rozvoj, nadšení a spolehlivost jsou hodnoty, kterými se řídíme při každodenních pracovních aktivitách. O našich hodnotách
a vizích se dočtete více v sekci Příběh RENOMIA.

Hodnoty a vize společnosti RENOMIA
Pobočka RENOMIA v Pardubicích

U nás jste
na nejlepší adrese

Všechny naše pobočky jsou výborně dostupné. Kromě atraktivní adresy nabízí moderní pracovní prostředí a zázemí služeb, které nám umožňuje poskytovat perfektní klientský servis.

Pro naše prostory využíváme buď nejmodernější administrativní budovy, nebo krásné historické prostory v centrech měst.

Pobočku, která je vám nejblíž, najdete v sekci kontakty.

Jsme odborníci
a inovátoři

Odbornost a profesní růst našich zaměstnanců je pro nás na prvním místě. Sledujeme trendy a pro vzdělávání týmu získáváme špičkové odborníky a lektory z celého světa. Inspiraci hledáme u nejlepších světových makléřů a získané zkušenosti pravidelně sdílíme. Naši specialisté pořádají více než 190 kvalitních prezenčních kurzů a webinářů ročně.

Za základ úspěšného růstu považujeme také inovace. Pomocí vlastní platformy Innovation Hub je pravidelně zavádíme do praxe.

Odborná akce RENOMIA, vlevo Ivo Matuška, ředitel pobočky PRAHA

Příležitosti pro osobní rozvoj

Péče o klienty

Role makléře a poradce vychází z detailního pochopení potřeb klienta. Cílem Oddělení péče o klienty je poskytovat ty nejlepší služby, přizpůsobené individuálním potřebám každého klienta. Cílem je maximální spokojenost našich zákazníků.

Obchod

RENOMIA již několik let po sobě roste dvouciferným tempem. Především díky obchodnímu týmu, který umí rozvíjet vztahy s klienty, připravovat jim ty nejlepší nabídky a nadchnout je svou prezentací. Pokud vás baví networking, umíte zaujmout a máte v sobě obchodního ducha, můžete se stát členem obchodního týmu, v kterém budou vaše úspěchy velmi dobře finančně oceněny.

Likvidace

Oddělení likvidace každodenně řeší běžné škody i komplikované případy našich klientů. Ročně jich vyřídíme přes 43 000 a jejich počet stále narůstá. I vy máte možnost stát se jedním z našich specialistů v oblasti likvidace a v tomto oboru dlouhodobě odborně růst. Nabídneme vám propracovaný systém vzdělávání.

Risk management

Díky znalostem a zkušenostem specialistů Oddělení risk managementu se společnosti RENOMIA daří eliminovat rizika našich klientů a šetřit jim tak miliony korun. Oddělení risk managementu je pro naše klienty významnou přidanou hodnotou. Najdou zde uplatnění odborníci se vzděláním z oblasti průmyslové bezpečnosti a ochrany životního prostředí. 

Back office

Základem úspěchu společnosti RENOMIA je profesionalita a perfektní klientský servis. Nezbytnou interní podporu k jeho poskytování poskytují makléřům členové týmu Back office. Spolehlivý, pečlivý a zodpovědný týmový hráč, který rád komunikuje s lidmi, je pro náš Back office tým ideálním kandidátem. 

Mezinárodní oddělení

RENOMIA od svého vzniku intenzivně rozvíjí mezinárodní spolupráci a dynamicky expanduje do zahraničí. V současnosti zajišťuje služby celosvětově. V mezinárodním oddělení máte šanci dosahovat zajímavých profesních a kariérních úspěchů, pokud jste profesionály v oboru, rádi se učíte, úspěšně navazujete globální vztahy a plynně hovoříte anglicky a dalšími cizími jazyky. 

Lidé v RENOMIA

Pobočková akce ostravského týmu s historickým autobusem Škoda 706 RTO

Svých kolegů si ceníme

  • Dovolená: Vyčerpáte-li 4 týdny řádné dovolené – máme pro vás dalších 5 dní navíc.
  • Sick days: Jste nemocní a necítíte se fit – využijte až 3 sick days a vyležte to.
  • Home office: Pokud máte práci, kterou z pohodlí domova zvládnete efektivněji, nebo zkrátka potřebujete pracovat z domu – máte možnost.
  • Vzdělávání: Chcete se vzdělávat a kariérně růst – máme pro vás širokou nabídku interních a externích školení v ČR a zahraničí.
  • Stravenkové karty: Se stravenkovou kartou, kterou vám nabijeme měsíc předem v hodnotě 90 Kč/den můžete platit vždy přesně dle potřeby.
  • Dobrovolnický den: Pomáháme tam, kde je to opravdu potřeba.
  • Výlety a akce: Máte rádi aktivní odpočinek – pak si určitě vyberete z mnoha výletů a dalších akcí, které pro zaměstnance pořádáme.
  • A máme řadu dalších benefitů, rádi vám je představíme :-).

Vyhráli jsme v soutěži Kanceláře roku

RENOMIA a naši lidé – podívejte se, jak to vypadá v našich pobočkách.

Získali jsme řadu ocenění

V anketě Pojišťovací makléř roku jsme v roce 2016 získali již potřetí 1. místo. Paní Jiřina Nepalová, ředitelka společnosti RENOMIA je držitelkou čestného titulu „Osobnost pojistného trhu“ za vynikající a mimořádný přínos rozvoji českého pojišťovnictví.

Opakovaně bodujeme i v zaměstnavatelských soutěžích. V roce 2016 jsme se zařadili mezi TOP 10 zaměstnavatelů v České republice a podruhé jsme získali druhé místo jako progresivní zaměstnavatel regionu Praha. V roce 2018 jsme vyhráli v soutěži Kanceláře roku v kategorii poradenské firmy.

Hana Velíšková, personální ředitelka RENOMIA

Pokud vás cokoliv zaujalo a chtěli byste znát podrobnosti o práci v RENOMIA, kontaktujte naší personální ředitelku

Mgr. Hana Velíšková
personální ředitelka
hana.veliskova@renomia.cz
+420 222 390 869

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

V pořádku