Nejlepší lidé v nejlepším týmu

Za naší skvělou službou pro klienty stojí sehrané týmy zkušených profesionálů.
I Vám pomohou se stát uznávanými odborníky na trhu. Máme široké možnosti vzdělávání a osobního rozvoje v ČR i v zahraničí. Jsme rodinná firma s přátelskou atmosférou.

Kariérní příležitosti

Všechny aktuálně nabízené pozice naleznete na našem kariérním webu. Chtěli byste pracovat v RENOMIA, ale nenašli jste v nabídce vhodnou pozici? Pošlete prosím Váš profesní životopis na kariera@renomia.cz.

Příběh RENOMIA

Je to příběh o velkém úspěchu, za kterým stojí pochopení významu slova služba.

Profesionální přístup a služby, odbornost a skutečný zájem o klienta jsou tím, co nám pomohlo dostat se na pozici největší pojišťovací makléřské skupiny ve střední a východní Evropě, která pro své klienty zajišťuje služby po celém světě.

Díky nadšení, kreativitě, poctivému přístupu a usilovné práci týmu skvělých lidí neustále dynamicky rosteme a rozšiřujeme své aktivity v ČR i v zahraničí. Zároveň si však od našeho založení v roce 1993 udržujeme atmosféru rodinné firmy postavené na pevných hodnotách. Rodinné hodnoty a principy etického podnikání jsou také důležitým pojítkem mezi RENOMIA a společností Gallagher, která se v roce 2019 stala naším minoritním akcionářem. Gallagher je globální poradenská společnost v oblasti řízení rizik a čtvrtý největší pojišťovací makléř na světě s více než 32 tisíci zaměstnanci.

Jiřina Nepalová, ředitelka RENOMIA
RENOMIA se opakovaně umisťuje na čelních příčkách prestižních soutěží, jako je Pojišťovací makléř roku, Českých 100 Nejlepších apod. 

RENOMIA v číslech

28 %

kolegů je v RENOMIA
již přes 10 let

2 500

spolupracovníků
ve třinácti zemích

190

vzdělávacích akcí
za rok 

1 600 h

dobrovolnictví kolegů
za rok

Hodnoty společnosti jsme si zvolili sami

Dobré vztahy, služba, rozvoj, nadšení a spolehlivost – tato pětice hodnot tvoří základ naší firemní kultury a řídíme se jimi při všech pracovních aktivitách. Na jejich definování se podíleli sami lidé v RENOMIA, a díky tomu jsou vnímány a přijímány velmi pozitivně. O našich hodnotách
a vizích se dočtete více v sekci Příběh RENOMIA.

Pobočka RENOMIA v Pardubicích

U nás jste
na nejlepší adrese

Všechny naše pobočky jsou výborně dostupné. Kromě atraktivní adresy nabízejí moderní pracovní prostředí a zázemí služeb, které nám umožňuje poskytovat perfektní klientský servis.

Pro naše prostory využíváme buď nejmodernější administrativní budovy, nebo krásné historické prostory v centrech měst.

Pobočku, která je vám nejblíž, najdete v sekci kontakty.

Jsme odborníci
a inovátoři

Odbornost a profesní růst našich zaměstnanců je pro nás na prvním místě. Sledujeme trendy a pro vzdělávání týmu získáváme špičkové odborníky a lektory z celého světa. Inspiraci hledáme u nejlepších světových makléřů a získané zkušenosti pravidelně sdílíme. Naši specialisté pořádají více než 190 kvalitních prezenčních kurzů a webinářů ročně.

Za základ úspěšného růstu považujeme také inovace. Pomocí vlastní platformy Innovation Hub je pravidelně zavádíme do praxe.

Odborná akce RENOMIA, vlevo Ivo Matuška, ředitel pobočky PRAHA

V RENOMIA potkáte špičkové profesionály

Péče o klienty

Role makléře vychází z detailního pochopení potřeb klienta. Úkolem Oddělení péče o klienty je poskytovat ty nejlepší služby přizpůsobené individuálním potřebám každého klienta. Cílem je maximální spokojenost našich zákazníků.

Obchod

RENOMIA již několik let po sobě roste dvouciferným tempem. Především díky obchodnímu týmu, který umí rozvíjet vztahy s klienty, připravovat jim ty nejlepší nabídky a nadchnout je svou prezentací. Pokud vás baví networking, umíte zaujmout a máte v sobě obchodního ducha, velmi rádi vás přivítáme v našem obchodním týmu.

Likvidace

Oddělení likvidace každodenně řeší běžné škody i komplikované případy našich klientů. Ročně jich vyřídíme přes 65 000 a jejich počet stále narůstá. I vy máte možnost stát se jedním z našich specialistů v oblasti likvidace a v tomto oboru dlouhodobě odborně růst. Nabídneme vám propracovaný systém vzdělávání.

Risk management

Díky znalostem a zkušenostem specialistů Oddělení risk managementu se společnosti RENOMIA daří eliminovat rizika našich klientů a šetřit jim tak miliony korun. Oddělení risk managementu je pro naše klienty významnou přidanou hodnotou. Najdou zde uplatnění odborníci se vzděláním z oblasti průmyslové bezpečnosti a ochrany životního prostředí. 

Oddělení digitálních služeb a inovací

Tým, který má na starosti digitalizaci trhu pojišťovnictví, naše produkty ovlivňují práci partnerů v několika státech ve střední a východní Evropě. Používáme nejmodernější technologie a metody. Více o nás se dozvíte zde

Mezinárodní oddělení

RENOMIA od svého vzniku intenzivně rozvíjí mezinárodní spolupráci a dynamicky expanduje do zahraničí. V současnosti ve spolupráci s našimi partnery zajišťuje služby celosvětově. V mezinárodním oddělení máte šanci dosahovat zajímavých profesních a kariérních úspěchů, pokud jste profesionály v oboru, rádi se učíte, úspěšně navazujete globální vztahy a plynně hovoříte anglicky a dalšími cizími jazyky. 

Oddělení speciálních projektů
 

Oddělení speciálních projektů se stará zejména o velké klienty v oblasti průmyslového pojištění. Důležitou součástí jejich práce je tvorba a správa holdingových pojistných programů. Tým je složený z odborníků, kteří se na problematikou průmyslového pojištění specializují a jsou odborníky ve svém oboru. Zajišťují jak kompletní péči o svěřenou klientelu, tak i poradenství a služby v oblasti pojištění a rizik.

Mezinárodní placement hub RENOMIA IBC
 

RENOMIA vytvořila v roce 2020 v rámci svého oddělení péče v Praze vysoce specializovaný tým, který slouží tuzemským i mezinárodním klientům RENOMIA GROUP jako „placement hub“. RENOMIA International Broking Center (IBC), jak se tato evropsky unikátní platforma nazývá, se věnuje požadavkům našich klientů na umístění těžce pojistitelných rizik nebo možnosti využití zahraničního trhu. Aktivity IBC jsou úzce koordinovány s mezinárodním oddělením, které se dále soustředí na zajištění incomingového nebo outgoingového obchodu. Zakázky na umístění podílu rizik dostává IBC i od našich partnerů z Gallagher UK nebo od našich dalších partnerů, s nimiž spolupracujeme v rámci sítě RENOMIA European Partners (REP).  

RENOMIA AGRO
 

Vytváření profesionálních pojistných programů pro klienty v oblasti pěstování zemědělských plodin, lesů a chovů hospodářských zvířat mají na starosti specialisté z oddělení RENOMIA AGRO. Patří mezi největší odborníky na tuzemském trhu v oblasti řízení zemědělských rizik – RENOMIA AGRO pojišťuje více než třetinu českých zemědělců. Díky jedinečnému týmu a silné vyjednávací pozici dokáže RENOMIA AGRO pro naše klienty připravit kvalitní pojistný program šitý na míru, a to za nejlepší cenu na trhu. Služby RENOMIA AGRO využívá celá řada významných zemědělských podnikatelů, profesních komor a asociací.

Lidé v RENOMIA

Svých kolegů si ceníme

Pracovní doba a možnost čerpání volna

  • Flexibilní pracovní doba: Každému zaměstnanci nabízíme flexibilní pracovní dobu, sám si může po dohodě s týmem nastavit, v kolik chce chodit do práce a kdy odcházet, s tím, že fixní část pracovní doby je v rozmezí 9–16 h.
  • Home office: Pokud máte práci, kterou z pohodlí domova zvládnete efektivněji a charakter Vaší práce Vám to umožňuje, můžete se se svým týmem na této možnosti domluvit.
  • Dovolená: Uvědomujeme si, jak je odpočinek důležitý, a proto u nás máte možnost čerpat 25 dní dovolené v roce. Vyčerpáte-li 4 týdny řádné dovolené, máme pro Vás dalších 5 dní dovolené navíc.
  • Family days: Máte možnost využít za rok až 3 dny pracovního volna z rodinných důvodů nebo nemoci.

Možnosti školení a rozvoje

  • Adaptace: Po nástupu Vás nehodíme hned do vody, máme pro vás propracovaný adaptační plán a systém úvodních interních školení.
  • Vzdělávání: Chcete se vzdělávat a kariérně růst? Máme pro Vás širokou nabídku interních a externích školení v ČR i v zahraničí.

RENOMIA Cafeteria benefitní systém, kde naleznete:

  • Doplňkové penzijní spoření ve výši 3 % z měsíční mzdy po zkušební době (až 30 000 Kč ročně)
  • Příspěvek na vzdělávání a volný čas ve výši 10 200 Kč ročně
  • Stravenky v hodnotě 130 Kč s příspěvkem zaměstnavatele ve výši 55 % (e-stravenková karta)
  • Odměnu za každých 5 odpracovaných let

Benefity, když chcete pomáhat:

  • Dobrovolnický den: Pomáháme tam, kde je to opravdu potřeba. Můžete věnovat jeden Váš pracovní den v roce na neziskové účely a my Vám jej plně proplatíme.
  • Hlas srdce: RENOMIA má vlastní nadační fond. Pokud víte, kde by peníze pomohly nejlépe, můžete zažádat o minigrant z RENOMIA nadačního fondu.

Další RENOMIA benefity:

  • Akce pro zaměstnance: U nás si určitě vyberete z mnoha zaměstnaneckých akcí, které pro zaměstnance pořádáme.
  • Možnost čerpat slevy a další výhody u vybraných dodavatelů (např. zaměstnanecký program pro mobilní telefony, slevy na pojištění a další)
  • Odměny za doporučení nového zaměstnance či klienta: Znáte někoho, kdo by byl vhodným kandidátem na otevřenou pozici v RENOMIA? Nemine Vás štědrá odměna.
  • A máme řadu dalších benefitů, rádi vám je představíme.

Vyhráli jsme v soutěži Kanceláře roku

toto ocenění získaly naše kanceláře v prostorách Florentina v Praze

Jak to u nás vypadá?

podívejte se, jak to vypadá v našich pobočkách

Získali jsme řadu ocenění

RENOMIA je několikanásobným vítězem prestižní odborné ankety Pojišťovací makléř roku. Paní Jiřina Nepalová, ředitelka společnosti RENOMIA, je držitelkou čestného titulu „Osobnost pojistného trhu“ za vynikající a mimořádný přínos rozvoji českého pojišťovnictví. Jsme jediným pojišťovacím makléřem v ČR, který se pravidelně umisťuje v žebříčku Českých 100 Nejlepších.

Opakovaně bodujeme i v zaměstnavatelských soutěžích. V roce 2016 jsme se zařadili mezi TOP 10 zaměstnavatelů v České republice a podruhé jsme získali druhé místo jako progresivní zaměstnavatel regionu Praha. V roce 2018 jsme vyhráli v soutěži Kanceláře roku v kategorii poradenské firmy.