Specialisté likvidace RENOMIA dokázali zabezpečit špičkové služby i z home office


01. června 2021

Specialisté likvidace ze skupiny RENOMIA GROUP byli klientům k dispozici po celou dobu pandemie a aktivně pomáhali s řešením pojistných událostí. Dělali jsme maximum proto, aby naši klienti nijak negativně nepocítili, že jsme museli prostředí kanceláří RENOMIA vyměnit za home office – díky moderním komunikačním nástrojům, do nichž RENOMIA v posledních letech masivně investovala, a díky digitálnímu propojení s pojistiteli to bylo možné prakticky ze dne na den. 

Zhoršení kvality servisu či dostupnosti služeb neregistrujeme ani u pojistitelů, za poslední rok jsme nezaznamenali žádné zásadní změny ani v délce řešení pojistné události, ani v dostupnosti likvidátorů. Od řady klientů naopak máme pozitivní zpětnou vazbu na online schůzky, které byly v posledním roce prakticky jedinou možností, jak se s klienty a pojistiteli setkat, přesto se již velice těšíme, až budeme moci opět obnovit klasický kontakt.

Nově nahlášených škod za poslední měsíce v řádu jednotek procent ubylo, což je možné přisuzovat vládou nařízenému omezení provozu firem. Nicméně již nyní, v době postupného rozvolňování je vidět, že situace se vrací do normálu a počet nových škod opět mírně roste – v RENOMIA jsme na to ale dobře připraveni, máme stabilní tým zkušených specialistů, kteří našim klientům umějí pomoci s likvidací škodních událostí v tuzemsku i v zahraničí.

Věříme, že nelehké období, jímž jsme si prošli, povede k dalšímu zjednodušování a optimalizaci procesů při likvidaci škodních událostí, což ocení zejména klienti. Užitečné to ale bude pro celý pojišťovací trh. Likvidace škodních událostí je důležitou součástí procesu fungování pojištění a její kvalita hraje důležitou roli v důvěře klientů ve výhody pojištění coby nástroje ochrany jejich podnikání i soukromého života. V RENOMIA GROUP budeme pro posilování této důvěry dělat i nadále vše, co bude v našich silách.

Další články: